RSS

Diari 006

13 Mar

alhamdulillah..penantian penuh penyiksaan telah berakhir ..syukur rezeki yang Allah berikan…tapi..aku baru je terima satu lagi ujian yang sangat berat bgku…..wuuaaaaaaa…..

semua sijil-sijil aku masa dkt skolah menegah hilang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!….tapi “suspek” dipercayai telah hilang di library sekolah agama arau…ni yang nak kna p skolah plak ni…nak kna cari…kalau tak jumpa,xtau la nak cakap apa…nak nangis lagi la….wua………………….banyak sijil2 yang berguna dalam tu….cnthnya sijil pelantikan sebagai KP,sijil2 penyertaan,sijil penghargaan drpd kementerian pelajaran malaysia sbb jd pengacara majlis kat langkawi dalam program anjuran bank negara n macam2 lg….wwwuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaa……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Ya Allah,berikanlah petunju di mana clear holderku berada….skarang ni dekat aku cuma tinggal sijil SPM n sijil berhenti skolah……xpa….Insya Allah akan jumpa balik…amin….

 
4 Comments

Posted by on March 13, 2010 in Diari

 

4 responses to “Diari 006

  1. Ahmad Kamil

    March 14, 2010 at 1:27 am

    La..dkat sek?? Masa bila hg bawa tu?

     
    • Mohd Faizuddin Sahimi

      March 14, 2010 at 6:12 am

      aku bawak masa nak p amik slip pmr yang asli….shydi pn kata aku bawak

       
      • Nor Lina

        March 21, 2010 at 9:03 am

        Jgn nngs….x comel la klau nngs..hehe..
        InsyaAllah akn jmpa sjil2 tu nnt….k..

         
  2. Nor Lina

    March 21, 2010 at 9:04 am

    Jgn nngs…..x comel la klau nngs…hehe..
    InsyaAllah akn jmpa sjil2 tu nnt…k…

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: