RSS

pengecut

22 Mar

eeeiiii…geramnya aku dengan orang pengecut ni…kalau nak cakap…cakap je la kat depan…tak payah kalut dok nyamar jadi orang tu la…orang ni la…

memang aku tgh terbakar skarang…la ni aku ada dkt sk  seri indra…tgh tunggu adik aku kluar…ntah tetiba aku teringat nak tulis tentang ni..so aku pn bawak kluar laptop n dengan tak peduli sesapa aku pn menaip sorang2…

memang aku tengah geram dengan orang pengecut ni….kat mana2 pn banyak orang pengecut ni…kat sini pn ada…dh nak komen tu letak la nama sebenar…xpayah nak guna nama len…dia ingat aku takleh kesan dia…mujurlah dengan kecanggihan teknologi yang ada sekarang ni,aku tau dari mana orang tu tinggal…THIS IS A WARNING KEPADA PENGGUNA INTERNET……anda akan mudah dikesan,so jangan melakukan sesuatu yang tidak bermoral dan tidak berfaedah di internet..cnthnya JADI PENGECUT…dan macam2 lagi…tapi syukur jugak,…sebab sekurang-kurangnya ada jugak tajuk nak tulis…

masalahnya ramai orang sekarang tidak tahu memanfaatkan kemudahan  yang sedia ada…dah ada kemudahan tapi tak pernah bersyukur..guna la elok2…bukannya payah pun…masih banyak lagi makhluk di muka bumi ni yang taktahu pun benda apa ‘internet’…cnthnya semut dan gajah…hihi…so kita adalah makhluk yang terbaik…

JANGAN SESEKALI CUBA MENYAMAR ATAUPUN IMPERSONATE..HUHU

 
2 Comments

Posted by on March 22, 2010 in Artikel

 

2 responses to “pengecut

  1. Nor Lina

    March 22, 2010 at 4:03 pm

    Hmm…bhaya btul org2 sbegini…menyalahgunakan kmudahan internet…

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: