RSS

“Ya Allah…..”

23 Mar

Ya Allah…aku akan tetap bersabar dengan setiap dugaan-Mu”..

Dimanakah sifat insan yang suka menggunakan nama orang lain untuk tujuan tertentu..aku telah banyak kali diperlakukan seperti ini.Pada pendapatku,menggunakan nama seseorang untuk tujuan tertentu tanpa pengetahuan darinya samalah juga kita cuba memfitnah beliau.Hal ini kerana dia sendiri tidak melakukan perkara  tersebut tetapi dituduh melakukannya.

Apakah pula hukum di sebalik perbuatan seperti ini?Kalau kita tanya perkara-perkara seperti ini kepada budak kecil pun,dia akan tahu jawab.Sama ada dosa atau pahala?..Sudah tentu jawapannya dosa.Antara kejadian yang pernah menimpa diriku adlah,seseorang telah menyamar sebagai diriku dan membuka sebuah account di “friendster”..mungkin korang boleh search account yang bernama “katak pisang smk agama arau” kat friendster..aku tak tahu dari manalah dia dapat gambar aku..nak kata aku ni model sambilan,xdela plak…hihi..

aku dah penat dh nak hadapi semua ini…cuma yang aku nak bgtau,cukup2lah..Allah Maha Melihat

 
Leave a comment

Posted by on March 23, 2010 in Diari

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: