RSS

malas.

09 Apr

malas dah nak cakap.cakap pun bukannya nak paham.payah betul nak faham.aku dah explain,tapi dok faham kot lain jugak..tak tau nak cakap dah.biaq je la..malas nak layan.

selama ni aku diam je dan saja buat-buat benda ni jadi lawak.tapi sekarang bila ku dah bengang,sori,,,aku malas dah nak ambik tau.kekadang terlampau menjaga hati orang akan membuatkan kita sendiri kecewa..tapi nak buat macam mana.aku sekarang tengah bersabar.

sabar.sabar.sabar.sabar.sabar.sabar.sabar.

 
Leave a comment

Posted by on April 9, 2010 in Uncategorized

 

Comments are closed.

 
%d bloggers like this: