RSS

pentingkan diri sendiri!!!

22 Apr

macam dah penah tulis dah benda ni…hmmm tak taula..nak wat camna…aku nak tulis jugak….

hehe…silap gambar…ada la seorang orang tua dkt umah aku ni,dia ni suka sangat mementingkan diri sendiri..kalau dia pi masjid,time dia panas,suma kena bukak (aircond dgn kipas),time dia sejuk,sapa bukak (aircond atau kipas)..siapla dia kerjakan dengan mulut dia(mengata)…eeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,,,geramnya..macamla aircond tu dia yang pasang,macam suma bil dia yang bayar

dah tu nak marah orang suka2 hati plak…tapi yang pliknya ,dia ni boleh dikatakan abid(ahli ibadah) la…berdasarkan ciri-ciri dia….tapi adakah amalan yang dia lakukan tidak bagi kesan dekat dia…pelik2…sebab selalunya abid ni mesti tertanya2 dekat mana lagi salah dia…nampaknya dia hanya menjaga hablun minallah jela..hablun minannas xjaga

 
1 Comment

Posted by on April 22, 2010 in Artikel

 

One response to “pentingkan diri sendiri!!!

  1. Nor Lina

    April 22, 2010 at 7:54 am

    ksian kt org skeliling dia…

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: