RSS

huh?

03 May

benda apa ni?….?????????????????/?…

oh…ni nak bgtau la sikit..aku ni dapat TAMHIDI SAINS DAN TEKNOLOGI dekat Universiti Sains Islam Malaysia…masalahnya skarang,aku pun tak tau bidang ini menjurus kepada apa?…belaja tntang apa?…nanti bila dh abis keja apa?…so benda-benda ni la dok main2 dalam kepala otak aku…

so untuk “menghalau” benda2 yang dok main dkt kpala otak aku ni,aku pun terus la pi jumpa kaunselor hr ni…memang dia bg penerangan yang….fffuuuuuhhh…best giler!!!!..bak kata pepatah, ” sediakan payung sebelum hujan ” (takda kena mengena!)…

apa yang pasti dia cakap. ” sebenarnya bidang tu Allah dh tetapkan untuk awak,Dia ja yang tahu apa yang terbaik untuk awak..so go on”..memg btul apa yang dia cakap tu…so skarang aku dah amik keputusan…walaupun aku tak tau tentang apa-apapun pasal bidang ni,aku tetap akan teruskan…

Insya ALLAH….

 
2 Comments

Posted by on May 3, 2010 in Uncategorized

 

2 responses to “huh?

  1. afiza

    May 3, 2010 at 7:19 pm

    Buat la research, nanti bosan pulak blajaq. Tak kan akhir konvo baru tanya pensyarah, sebenarnya sy bleh kerja apa dgn ni?

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: