RSS

banyaknya!!!!

12 May

hmm…sejak mula dapat tau tntg upu hr tu,aku seronok sgt n rasa semangat untuk teruskan perjalanan y belum lg berakhir sebagai seorang insan yang ber’nametag’kan pelajar…tapi……….

huaaa…tapi bila tgk senarai sukatan bidang aku td…wah!!!..macam nak pengsan..punya la banyak sampai aku tpikir bleh ke abis dalam masa 1 tahun..then raja kamil said “ala,diorang suma nak rushing”(lebih kurang le)…hmm….apa2 jela..yang penting skarang aku kna naikkan semangat aku..mana mungkin aku mngalah sebelum aku melangkah,mana mungkin aku kenyang sebelum makan..huhu

problem yang kedua plak….aku ni bekas Ketua Pelajar dkt SMK Agama Arau dulu…so memang ada la sijil2 pelantikan n macam2 lg la sijil yang berkaitan dengan KP…dah tu ada yang cakap,pihak universiti akan ambik sijil2 2 dan diorang akan pilih untuk masuk “bdan2” tertentu…wuaaaaaaaaa……….aku kalau boleh nak mengelak daripada termasuk dalam..MPP..kalau kena..alamtnya tak tido la aku..mesti sibuk punya…

apa2 pun…jangan menyerah sebelum melangkah….salam

 
2 Comments

Posted by on May 12, 2010 in Uncategorized

 

2 responses to “banyaknya!!!!

  1. shidiemusa92

    May 13, 2010 at 8:38 am

    amboi..nk bgtau la dia beks KETUA PELAJAR…hehehehe…..hai..keja sbut psal mkan jaa…cba sbut psl tak nak mkan plak…huhu

     

Leave a Reply

 
