RSS

yee!!!!!!…orientasi dh habis

24 May

huhu…seronoknya kalau program y orientasi kejap2 neh…masa mula2 daftar semalam(23 mei),memg rasa sedih sgt nak bpisah dengan family..ye la..org2 yang kita sayang dan slalu berada di samping kita,memang la kita sedih..tp seronok gak stay kat sini..1 perkara yang membuatkan hati aku cekal berada di sini ialah,aku tau my parents memg mengharapkn aku berjaya dkt sini..

semalam,aku tgh boring2 melepak tunggu diorang beriadah sbb aku dikecualikan..hehe…tetiba ada sorang senior ni panggil..then aku pun ikut la dia..dalam hati ni,mcm2 prasaan ada…nak kna tindakn ke?…alamak!terkejut aku..rupaya diorang nak test suara aku!!tak psal2 malam tu aku tpilih diantara 6 orang untuk baca ikrar mahasiswa dpn naib canselor??!!!!

ni lg satu hal..bila aku tgh berdiri tunggu time nak masuk dengar taklimat,ada plak 2 org kakak senior ni diorang panggil aku,then dia kta…”jomla kite pgi makan,takpe akak blanje,nak makan banyak pun xpe”…aku ni tercengang jugakla…”oh,xpe,terima kasih”…selambe je aku jawab..lpas tu dia ajak lg…sampai 3 kali baru la diorang blah…huhuhu

tu jela aku nak tulis…salam

 
Leave a comment

Posted by on May 24, 2010 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
