RSS

miss u all

11 Jun

bismillahirrahmanirrahim…

assalamualaikum…apa khabar kwn2ku sekalian…rindunya kat korang suma…bila aku tgk gambar2 sekolah dkt facebook td,tringat plak dkt sekolah…suasana yang bising,beratur,perhimpunan…suma tu dah takde kat sini…kiranya macam culture shock jugak la..

bila masuk kat sini,subhanallah..busynya..mengalahkan orang yang dah kejaa!..tak sangka..tp abg2 senior ckp awal2 ni memg la busy,tp bila dh masuk degree ok la…diorang cakap tahun tamhidi adalah tahun yang paling busy! so knalah terima kenytaan..

betul macam farid cakap,kalau dulu semua cikgu tlg suapkan,kalau tumpah cikgu yang lapkan…hihi..lawak je…tp sekarang pensyarah masuk terus straight to the point..hari tu pensyarah physics aku cakap “saya malas la nak ajar tajuk ni,senang sgt”…!!!!…tp yang aku paling bersyukur,cikgu biology aku macam dgn cikgu sekolah aku dulu (madam latifah)..dia memg ajar tak tengok nota..trus je..tp memg paham penerangan dia..best!!!!!!!!

tp yang pasti semua tempat ada kelebihan dan kekurangan…Insya Allah semuanya akan baik-baik belaka.

salam

 
Leave a comment

Posted by on June 11, 2010 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
