RSS

salahkah aku? :-p

11 May

Assalamualaikum…..waalaikumussalam… :-p

nak luahkan perasaan jap…ada satu benda yang membuatkan aku tertanya tanya samapai skarang.critenye mcm ni.

dulu masa aku jd KP,ramai pihak yang suruh/desak/arah/mintak (ntah nak guna y mana) aku bg ucapan untuk setiap kali perhimpunan. tetapi aku yang suka menolak pelawaan tersebut walaupun beberapa kali disyorkan dalam Lembaga (takut…) Pengawas SMKAA.actually bukannya takut atau sbb lain,tapi aku ni kalau dah dapat microfon,lembaga penapisan pun x mampu nak buat apa.aku akan cakap terus benda yang aku x puaas hati.

seingat-ingat aku la,benda yang aku cakap tu :

1.tentang koko,pilih ketua tp x layak

2.tntg aurat

3.perancangan masa hadapan

4.x ingat

kalau tengok balik isi kandungan ucapan (y merupakan kali pertama dan terakhir…..haha),xde apa masalah pun…tp ramai cikgu2 yang very frustrated dengan apa yang aku cakap.sedangkan aku sikit pun x sentuh sensitiviti cikgu2 yang disayangi sekalian

aku pun buat keputusan untuk mintak maaf je la dgn cikgu2 tu walaupun aku tau xda apa salah pun dalam ucapan tu (setelah mintak pandangan kawan2). bahkan ramai gak guru-guru dan rakan-rakan y memuji ucapan tersebut.alhamdulillah

bukan niat nak ungkit balik benda lama,tp masalahnya benda tu melarat sampai sekarang…nak tau ape?

semua friend request aku kat cikgu2 semuanya x di approve kat facebook.tak semua cikgu la…tp most….bukannya nak menuduh ..tp kawan2 aku yang len semua di approved…hadoi…xpala…aku redha….kerana aku percaya ‘kemanangan tak akan dicapai tanpa kepahitan”….sekian

 
Leave a comment

Posted by on May 11, 2011 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
